En Yeniler

6/13/2011

seyyah1906

melih gökçek seçim sürprizi ne olur sorusuna ne cevap verdi

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, oy kullanmak için gittiği okulda, Kılıçdaroğlu'nun oy kullandığını öğrenince bakın ne yaptı?


Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, oyunu kullandı.


Gökçek, eşi Nevin Gökçek ve oğlu Osman Gökçek ile Çankaya'da bulunan Halide Edip Adıvar İlköğretim Okuluna gelerek, 1195 numaralı sandığın bulunduğu sınıfta oyunu kullandı.

Okula gelişinde gazetecilere oylarını kullanıp kullanmadıklarını soran ve vatandaşlarla sohbet eden Gökçek, seçimlerin Türkiye'ye hayırlı olmasını diledi.

Oyunu kullandıktan sonra gazetecilerin sorularını yanıtlayan Gökçek, seçimlerin Türkiye için hayırlı uğurlu olmasını temenni ederek, "Neticelerin inşallah umduğumuz gibi çıkmasını temenni ediyorum. İlk gelen sonuçlar bunu gösteriyor. İnşallah sonunda yüzde 50'nin üstünde olur diye düşünüyorum" dedi.

Bir gazetecinin seçimin sürprizinin ne olabileceği yönündeki soru üzerine Gökçek, "Kılıçdaroğlu'nun yüzde 27'nin üzerine çıkması olur" yanıtını verdi.

Gazetecilerin CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun da oy kullandığını hatırlatması üzerine Gökçek, "Hayret ettim yani kullanmasına. Başarı. Tebrik ediyorum. Aslında güzel bir fıkra var bu konuda ama. 5'ten sonra anlatırım. Fıkranın adı 'terakki var' diye konuştu.

Yaşlılar ve astım hastalarının oy kullanırken zorluk çektikleri yönündeki bir soru üzerine Gökçek, şöyle konuştu:

"Bu bir okulda yaşanan sorun değil. Bunun bütün türkiye'de yapılması gerekir. En azından astım hastaları ve engelliler için muhtarlığa müracaat edilip, okulların girişinde rahat bir yerde oy kullanmaları sağlanmalı. Öyle bir organizasyon yapılırsa çok rahat olur."

Atakule'nin ışıklandırmasının tamamlandığını ve muhteşem bir görüntünün ortaya çıktığını dile getiren Gökçek, "Ankara'nın ışıklandırmasının Şangay'dan daha güzel olacağını söylemiştim. Dün akşam Atakule'de bunun denemesini yaptık. Muhteşem bir görüntü oldu. Ankara'nın simgesi olacak. İlave şeyler de yapacağız oraya. Daha da güzel olacak" dedi.

habervaktim

Subscribe to this Blog via Email :
Previous
Next Post »